glcnbyz Bugün tam 37 oldum dün 36+6 iken kontrolüm vardı 2700 gram dedi kilosu kız bebek acaba küçük mü doktor gayet iyi dese de insanın içi rahat etmiyor sizlerin kaç kiloları
Betul-97 glcnbyz Her bebeğin gelişimi aynı olmaz ki canım kimi 2 kg der kimi 3 doktorunuz bir sorun yok dediyse sorun yoktur
Yamanmomy glcnbyz yok kilosu iyi kız bebekler minyon doğar zaten biraz doğana kadar 3 ü geçer zaten sen bol muz süt ceviz tüket
Myrtle glcnbyz 38 de 2900du 2500 dogdu, eve geldigimizde 2300dü. Bende hamileyken zayif diye cok kafaya taktim. Sukur sagligi yerinde, dogum kilosunu da coktan gecti. Dogan buyuyor 🙂
Asi_07 Çok az değil cnm doğana kadar en az 3 kilo olur son haftalarda daha hızlı kilo alıyorlar hiç dert etmeyin Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebeğinizi
Aysecikkk_ Zayıf bebek daha iyi gelişir benim oğluşum 2800 doğdu şuan 3 aylık 6 buçuk kilo 🫠 önemli olan sağlığı hiç sorun etmeyin
glcnbyz Ay hepinize çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız annelik işte illa hep onu düşünüyor kafa hep onda
1zehrs 34+6 de 2375 dedi valla sizinki bana çok iyi geldi bana kız bebek benımde genetik olarak ben babası 3500 üstü doğmuşuz 😅 oğlum prematüre idi 32 haftada 2220 doğmuştu 🥲 bende hep 3 kg olmazmı doğana kadar diyorum