merhaba sayın hanımlar sevgili gebeler. hemen konuya gireceğim. bugün yumurta dondurma işlemini kanunen yalnızca bekar kadınların yaptirabildiğini, evli bir kadının nikahlı eşinden yalnızca embriyo dondurabilecegini öğrendim. bu bana akıl dışı geldi. evli bir kadın da pekala yumurtasını herkesten ve her şeyden bağımsız dondurabilmeli. belki evli olduğu kişi çocuk fikrine sıcak bakmıyor olabilir ya da ilişkileri yolunda gitmiyor olabilir. insanların bu şekilde kanunen kısıtlanmış olması bana korkunç geldi. yumurtalarin bir ömrü var kaybedilemeyecek kadar değerli bir zaman söz konusu.
evli bir kadının yumurtasını dondurmasinin herhangi bir yolu yok mudur? lütfen bilgisi olanlar yanıtlasın çok şaşkınım. şimdiden teşekkürler 🌸