Hamile kaldigimda 73 kiloydum bulantidan.66 ya kadar düstüm sonra 68 oldum.25 haftamda seker cikti insulin kullaniyorum diyet uyguluyorum sabahlari ac karnina 66 kilo oluyorum tokken de 66 bucuk civari acaba diyetten mi oldu bu son 10 günde cok stresli seyler yasadim onun etkisi mi bilmiyorum.Bebegimin karin cevresi hep 1 hafta önden giderken simdi gününe göre 1 gün geride kilosu falan iyi bu sekerimden dolayi oldugunu mu gösterir diyetle insulinle ileriden gitmesi durdu ben de kilo verdim normal mi kilo vermek ? Acikcasi hic doymus olarak kalkmiyorum sofradan kepek ekmegi dahi yasak kilo vermem bebegi etkiler mi ?