Glsrn08 32+4 bende de garip değişik ağrılar var.. doktor bu haftalarda yalancı sancılar bekliyoruz dedi. Normalmiş yani ama takip etmemi söyledi şiddeti artar ve düzenli gelmeye başlarsa doğum sancısı demektir o zaman gel hastaneye dedi. İlk gebelik olunca bilmiyorsun anlamıyorsun işte korkuyorsun her ağrıda 🥲