Merhaba kızlar bugün murat keskin ile görüşmemiz oldu genel olarak iyi geçti baya detaylıca anlattı inceledi ve fiyat olarakta bahçeciden daha iyi üniversite hastanesi olduğu için ayrıca taksitte oluyor aranızda giden oldumu bu doktora olumlu yada olumsuz deneyimlerinizi paylaşırmısınız