Ea54- Kızlar bişey sormak istiyorum 3-6-9 aylık tek alt kaç tane alınmalı ben hiç almadım ? Tecrübeli anneler yazabilir mi ? En çok kaç aylık alt almalıyım ?
mervemurat16 Ea54- en çok 3 alınabilir 2-3 aylık arası 3 aylık giyebiliyorlar sonrasında hızlı bir büyüme oluyor 3 aydan sonra hatta 3 ayın ortasında.Ben hep alt üst takım almıştım ayaklı alt tercih etmiştim kış bebeğiydi 4 aylık ama bazen hala 3 aylık alt oluyor (beli geniş lastikli)
Cosimaniehaus Ea54- ben 3tane hastane çıkışı . 0-3 ,3-6,6-9 dört beş tane aldım alt üst. (Zıbın- tayt) 4-5 tane de altı çıtçıtlı tulum alacağım. Zamanla daha da alırım doğunca diyorum. Hemen büyüyor diyorlar.
e_blue_sky_a Ea54- tek üst zıbın oluyor ok. Ama tek alt hiç sevmiyorum. Takım almak alt-ust çok rahat….. az giysi alın ki doya doya giysin sıkılınca küçük kalınca beraber gidip yenilerini alın. Yoksa hem giyilmeden kalıyor + az giyiliyor çok olunca bir de insan yeni güzel şeyler görünce alamıyor zaten çok aldım diye
ASE6154 Haticeburak06 tulumla alt değiştirme çok zor oluyor tulumu tamamen çıkarmak gerekiyor değiştirmek için
myangelson Haticeburak06 bende çevremde hep tam tersini duydum tulumlar çok daha zor alt üst takımlar hep daha rahat diyorlar
MorKelebek54 Haticeburak06 tecrubeme dayanarak diyorum baxim evet cocuk icin rahst oluyo ustu acilmiyo fakan filan ama anne icin cok zor oluyo altini degistirirken. Ha alincaksa da tamamen ayak kisimlarina kadar citcitli olanlardan alin. E bebegin yarisindan baslayan fermuarli tukumlari var onlar cok zor oluyo giydirirken bile cok zor. Alcaksaniz genellikle alt ust alin tukumlari gezenye giderken giydirirsiniz komple citcitli olanlari yine evdede giydirin tabi. Ben zorlandigim icin hel alt ust giudirdim simdi baktim tukumlar küçülmeye basladi tukum giydirmeye basladim hevesimi almak icin
Cosimaniehaus ASE6154 alt kısmı çıtçıtlı zıbınlar alt değiştirmek için daha pratik oluyormuş. Fermuarlıları tamamen çıkarmak gerek ama.
mervemurat16 Ea54- öncelikle bol yenidoğan alın 40 gün rahat giyiyor çok kusuyor kalası çıkıyor yedeklemek lazım.ben zıbın 10 tane 3 aylık almıştım 10-15 tane üstü vardı bir o kadarda alt vardı çoğu zaten alt üst takım almıştım daha rahat oluyor.6 aylığı 3 ayını doldurunca aldım çünkü bazen 3 aylıkta oluyordu bazen dar geliyordu ona göre alıyordum yani kilo ve boyuna göre alıyorsunuz aslında sonradan.Ama en önemlisi zıbın diyebilirim sonra üst en sona alt geliyor☺️
ASE6154 Cosimaniehaus yok canım ilk bebeğimde onuda kullandım sadece gece yatarken çoraplarını çıkartıyor bebekler tulum o yönden iyi oluyor yoksa ikiside normal alt kadar kullanışlı değil tabi bu benim deneyimime göre 😊
myangelson Haticeburak06 hem altını alırken sıkıntılıymış hem de birazcık boyu uzasın direk çöp oluyormus otekilerde öyle bir durum yokmuş 😅
mervemurat16 Ea54- şimdilik evet kilosuna göre takviye edersiniz çok alıp kullanamayabilirsiniz yazık olmasın