ozgeniz merhaba, geçen acil kadın doğum da bir tartışmaya denk geldim şok oldum. Evleri uzakta olan bir çift gelmiş eşi normal doğum yapacak sancı çekiyor ama 1 cm açılması olduğu için eve gönderiyorlar yada dışarı da çeksin sancısı diyorlar. Adam da şöyle dedi: İçeri erkek sinek almıyorsunuz ama benim karımı herkesin içinde sancı çektiriyorsunuz. Ne bileyim tuhaf geldi bana 🤦🏻♀️