Aabbccc benim lazere gittiğim yerde bi kadın yüzünü de yaptırıyordu yakmışlardı yüzünün bi kısmını.O iz de geçmiyor kolay kolay, benim diz kapağımda da minicik bi noktayı yaktılar hala geçmedi 2 yıldan daha uzun süre olmasına rağmen. Yüz çok riskli. Ev tipi olan cihazlar daha kullanışlı yüz için.