BelizErstn kendi doktorum ameliyatta olduğu için randevum iptal edildi bende başka doktora girmek zorunda kaldım. bugün 32+1 günlüğüm son adet tarihime göre. bu doktor tutturdu veremem diye 33+0 da alabiliyormuşum rapor. 32 nin bitmesi lazımmış. rapor alan arkadaşlar siz nasıl aldınız?
Ozge11 BelizErstn ben de 32+0 da aldım canım Çarşamba günü 37+0 oluyorum rapor alıp ayrılıcam.Doktorum dedi bana 37+0 da gel rapor verelim diye
Gizzy @BelizErstn 32+0'da veriliyor. Şimdiye kadar birçok arkadaşım öyle aldı. Bence başka bir doktordan alın.
BelizErstn Gizzy başka bi doktora gittim ondan aldım. bu doktor biraz da kendi doktorum olmadığı için sıkıntı yarattı kontrol de etmedi kıpırdıyorsa sorun yoktur diyor
BelizErstn mceren benimde kendi doktorum olsaydı yazardı muhtemelen ama başka bi doktora denk gelince sıkıntı yaşadım ki sonra başka hastaneden başka doktordan aldım bende canım ☺️