Herkese selam 13. Haftadayım ve 2li tarama testlerimi yaptırdım çok şükür bir sorun çıkmadı ama detaylı ultrasyonda plasenta pravia olduğunu öğrendim rahmini tam kapatmış kanama olmasın diyede progestan fitil verdi her akşam 1 tane kullan dedi yaşayan var mı kendini yorma dedi ama sürekli yat demedi yavaş ilişki yaşayabilirsin dedi mesela ama kesinlikle ilişki önermiyorlar benim doktor neden dedi bilmiyorum zaten yapamam şu süreçte yaşayan varsa yazarsa çok sevinirim şuana kadar kanamam olmadı