Ask_ bende öyleyim canım sancı tarzında bi kasık ağrım oluyor doktor bu haftalardan sonra böyle yalancı sancılar olur dedi. Birde benim bebiş baş aşağı duruyor baskılar rahmini dedi çok şiddetli olmaması gerekiyor kısa sürmesi gerekiyor ve uzanınca dinlenince geçmesi gerekiyor dedi. 24+4üm. Tabiki eğer senin şiddeti vs varsa doktora git herkeste aynı olmaz