mervemurat16 Sznbb normal benim 5 haftalıktı gözükmüştü daha kesem oluşmamıştı 4 haftalıkken gittiğimde
Hazalv Sznbb daha çok erken ben 6+1de kalp atışını keseyi her şeyi bir arada görmüştüm. 7 ve 8.haftaya kadar uzayabilir merak etmeyin
Berfinnn35 Sznbb normal bence bi yakınım da 6 haftaya yakındı gördüğünde ben 4+4 ken görmüştüm olabiliyor bazen
Semyil Sznbb herkesin döllenme süresi bir değil canım geç döllenme vs olduğunda normal böyle şeyler canını sıkma beta değeri 5000 üstünde olunca görünür kese genelde
Sulenn_Kaya Benimde 6haftalikta göründü kese ama 5hafta uyumlu dedi doktor geç döllenme diye. Bugün doktora gittim sata göre tam 8 haftalık kese ve bebek var. Kalp atışı yok doktor bir hafta verdi kalp atışı olmazsa kürtaj dedi, çok uzgunum
Sznbb Sulenn_Kaya inşallah duyarsınız kalp atışını. Başka bir doktora daha görün istersen, benimde daha önce boş gebeliğim oldu bu bekleme süreci çok zor.
poyrazege1503 Sulenn_Kaya rabbim sabır versin aynısını yaşadım daha yeni toparladım. 7+4 kalp atışı duydum 3 gun sonra durmuştu kurtaj oldum bende
Sulenn_Kaya Sznbb evet canım maalesef inşallah hepimizde sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım yavrularimizi
Nev95 Bende 6+2 normalden anca gözüktü geç döllenme sebebiyle endişe etme Allahın izniyle görürsün ☺️
Sulenn_Kaya poyrazege1503 sağol canım çok geçmiş olsun sizede Allah’ım sağlıklı sıhhatli tekrar hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah
Ebruyi Sznbb ben doktor cağırmasa 6 yada 7. Haftada gitmeyi düşünüyordum kuzum cok erken degıl mı ? Doktor cuma günü çağırdı siteye göre 5+5 olcam ama erken olduğunu düşünüyorum
Sznbb Ebruyi Evet erken oldu. 😀 Fazla heyecan ve merak olunca insan dayanamıyor. Neyseki keseyi gördük dün, artık gerisi bayramdan sonra dayanabilirsem. 🥹