babygirl02 Kızlar famera ilacı kullandım bırakalı 3 gün oldu adet olacakmisim gibi sancı giriyor karnıma adetim yeni bitti ama acaba ilaçtan dolayı mi böyle neden böyle sancım oluyor acaba ara sıra rahmime de ağrı giriyor
myangelson babygirl02 yumurtlama dönemi olabilir benim de bazen çok sancım oluyor adet gibi aynı yumurta catladiginda hemen kesiliyor sancılar
babygirl02 myangelson belim falan da çok ağrı adet ağrılarını yaşıyorum ve ben polikistik over hastasıyım yumurtlama dönemim ortasında oluyor hep canım
myangelson babygirl02 bende de pcos var dediğim gibi bir kaç ay bu şekil ağrı yaşadım bende adetim erken olacak diye korkmuştum hatta