Kizlar aşırı duygusallık başladı 5+5 deyim henuz erkenden . bu gün ciddi ciddi farkına vardım . Eşim normalde de sürekli şehir dışına gider ilk gittiginden bu yana hiç bir şekilde ağlamadım zirlamadim hep güle oynaya gönderdim hiç yanlizlik hissiyatı da yaşamadım ama biraz önce giderken kendimi tutamayıp bağıra bağıra ağlamaya başladım sanki temelli gidiyormus gibi eşim de şaşırdı ne oluyor diye hala agliyorum aglamami durduramıyorum bende mi bi anormallik var hormonlar bu denli yapar mı