Denizdemiralay 38+0 haftalık hamileyim bugun sabahtan beri adet sancısı gibi ağrılar giriyor ve dayanılmaz bi hal alıyor bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım
myangelson Denizdemiralay doğum sancılarına benziyor. Kasılma da var mı? Dinlenince veya hareket edince geçiyor mu? Düzenli aralıklarda geliyor mu ve şiddeti giderek artıyor mu
Tugce_Bakar Denizdemiralay Merhaba ben yaşamıştım kimseye soylemedim ve akşam daha çok ağrım oldu ve sezarayana alındım çocuğun hareketleri azaldığından bnce doktora gidin
Denizdemiralay myangelson kasılma biraz var sol tarafıma yatıyorum bebek hareketsiz bazen şiddetleniyor bazen bıcak sapalanır gibi olup gidiyor
Denizdemiralay myangelson dinlenince de geçmiyor eşim şehir dışında iş nedeniyle tekim kimsem yok yanımda ne yapcağımı şaşırdım
myangelson Denizdemiralay yani enfeksiyon da sancı yapar ama doğum sancısı ile farkı doğum sancısı düzenli olur ve dinlenince falan geçmiyor şiddeti artıyor. Yani bir doktora gidilmesinde fayda var aslında eşiniz ne zaman gelecek peki ?
Acelyapova Canim hemen doktora git icin rahatlasin en azindan dogummu yoksa yalanci sancimi diye bir ogren. Ayrica son haftandasin neredeyse esinin sehir disinda olmasi cok buyuk dezavantaj keske gitmeseydi yanina birini mutlaka al canim gidekren tek gitme