Eylul- Merhaba, 5. Haftamdayım uygulamaya göre, henüz muayene olmadım saat 2 de randevum var ama yine de sormak istiyorum, bir anda belirtilerin tamamen geçmesi normal değil mi? Çok gerildim 😑😑
Ebruyi Eylul- ben uygulamay göre 4+5 ama aşırı kasık ağrısı çok fazla ayakta durunca ağrı ve gögüs agrısı çekiyorum kuzum inan ağrım ya da belirtim oldukca daha çok korkuyorum 2 gün koyu lekelenme oldu insan geriliyor bence belirtisiz geçirmen daha iyi inşallah her sey sağlıklıdır guzel haberler ile gel
iremmgk555 Belirtiler genelde 6.haftadan sonra baslar diye biliyorum ama mesela ben 11haftalığım belirtiler her gün aynı olmuyor takılma bence😊
Eylul- Sakineoncu hafif belirtilerim vardı onlarda gidince her ne kadar normal olduğunu okusan, öğrensen de insan bi geriliyor hemen
Sakineoncu Eylul- gebeligi öğrenince biraz da psikolojik oluyor canım sonrasında gerçek belirtiler bi anda başlıyor
Eylul- Ebruyi geldimmm kızlar miniciğiz ben 5 haftalık diyordum ama 6 hafta gibi dedi doktor, keseyi gördük içinde minnak bir bebiş de var 😍😍 kalp atışını alttan muayene edersem duyarız ama bence bekleyelim dedi, ben de öyle istedim
Ebruyi Eylul- askım vayyyyy cok sevındım ılerıden gidiyorsun sanırım cok guzel bi haber bu yaaaaaa masallah bebeğim saglıkla gelsin minicikkkkk