SevdaNurum Kızlar sağlık ocağında tetonoz aşısını kaçıncı haftalarda vuruldunuz? Şuan ben 22nci haftadayım. Geç mi kaldm acaba? Bu hafta dr ma muayenede de sorucam. Bazı drlar önermiyolarmış sanırım. Gidip kafama göre de vurulmak istemiyorum.
2kizannesi- SevdaNurum 20. Haftada arıyorlar normalde. Sen bi sağlık ocağına git 20. Hafta da vuruluyor çünkü ilk
Annem SevdaNurum zaten onlar bilgilendirir sizin kafaniza gore hareket etmenze izin vermezler tam haftasindasnz ilk doz icin
mervegedik SevdaNurum sağlık ocagindaki ebeler gebe izlem formu verip şu tarihlerde tetanoza geleceksin diye bilgilendirmediler mi