Seyma-10 Aynı şüpheden hastanede yattım iki gün kendi isteğimle çıktım sonucum daha gelmedi siz nasıl şüpheyle gittiniz acaba hastaneye
Minikannsi Seyma-10 kontrole gittim Çarşamba günü kaşıntım olduğunu söyledim kan aldılar sonucu bugün çıktı 14.7 çıkmış asid seviyesi yüksek yani doktordan haber bekliyorum
Seyma-10 Minikannsi ellerim ayaklarım vücudum kaşınıyor benimde sadece dikkat et sürekli hararetlerine falan ilk gebeliğimde de vardı benim
Minikannsi Seyma-10 kaçıncı haftada doğdu ilk bebeğiniz 37 de sezeryanla alıyolar diye okumuştum ona kafam takildi