Mnsg Güzel isim siraç ta hoşuma gidenler arasında kura çekecez eşimle yoksa isimsiz kalacak bebeğim 🤣 45 gün kaldı 😁
Mnsg Çevremde olan isimlerde oluyor çok aslında bazılarıda hoşuma gidiyor ama sonra benim ismime özendi falan deyip yapmaktan vazgeçiyorum direk ismi eliyorum bilmiyorum çok kararsızım 😞
FKRKS29 Mnsg 14+0 im ben 2 doktor da erkek dedi biz âsım istiyoruz çok hoşumuza gitti Hz Ömerin oğlunun adıymış ve Hz Âsim diye bir sahabe varmış vücudunu arılar koruyan sahabe diye geçiyor hayatını okuyunca gerçekten şaşırmıştım sizede tavsiye ederim okumanizi🥰 anlamıda günahtan haramdan çekinen kimse ve namuslu iffetli kişi anlamına geliyor 🥰🥰
Berivan6565 Yusuf Ali çok güzel ama iki ismi söylemezler diye tedirginim çınar ismkni de begeniyorum ama eşim istemiyor hala isimsiz az kaldı bizim de
1_papatya Mnsg benim de oğlum olcak Buğra koyacağız adını Furkan Ali Yusuf Yunus Kerim Bunlar da hoşuma giden isimler arasındaydı fikir olur size de