3438FG MorKelebek54 Ben kendimde normal banyo yaptım, bebeğimide normal banyo yaptırdım. Hiçbirini yapmadım denilenlerin.
MorKelebek54 3438FG herkesin kendi tercihi tabiki benim annem bu sekilde anlatti nasil uaoariz bilmiuorum suan
semra2598 MorKelebek54 dinimizde böyle bir şey yok. Ben şahsen yapmayı düşünmüyorum. Kırk gün geçince kendi abdestimi alırım. Bebeğimi de normal banyo yaptırır onada dualar ederim bu kadar. Yok gül atın yok pirinç atmak genede tercih meselesi. 🤷
MorKelebek54 Satisati ay herkezin bildigi farkli 🤷🏻♀️ bizdede 40 tas su ile yikaniliuomus yoreden yoreye degisiyo demek ki