Dmrhzn Sizde de oluyor mu çıkacak sanıyorum öyle baskı hissediyorum dün gece de karnıma adet ağrısı gibi sancılar geliyordu bu doğum belirtisimi mi baskı
Adilee Dmrhzn ben 35.haftadayım ve hergün 2 defa yaşıyorum o baskıyı. eşime arada şimdi çıkıcak bu çocuk diye dalga geçiyorum hatta. 2 defa nst yede girdim, sancı da çıkmadı. sanırım normal olan birşey.