Hilallaylizz Melliisaa hiç bisey olmaz korkma canım benim de dolanmış her hafta. Nst ye bağlıyor kalp atışlarına bakıyorlar 35. Haftadan beri az kaldı zaten kanala girse rahatlar bebiş 38 olduk biz düzeldi kalp atışları çok yüksekti o yüzden sizde öyle bir sorun var mı kalp atışları yüksek midir bebişin
Melliisaa Hilallaylizz hayır kalpte bir sorun yok şükür ama boynunda kordonu varken dönmesi zor olur demişti
betyy16 12 haftalikken kordon dolanmış dediler bu düzelir mi yoksa bu şekilde doğuma kadar devam eder mi?
Rabiaozcnn Benimde iki tur kordon dolanmış 34 haftalık bebeğim ama sorun gelişimini engelmiş beslenememiş 3 hafta geriden geliyo napıcaz bilmiyorum normal doğum pozisyonunda şuan ama sezaryan olur dedi
gizemvatanseverbal Benim bebeğimde de 3-4 tur kordon olanmış, beslenmesinde bir sorun yoktu.. Bu nedenle planlı sezeryan doğuma döndük.