Aminea şeker varsa şeker yükleme testi neden yaptırıyorsunuz? Daha fazla zarar vermeye ne gerek var ki? Açlık 3 defa tokluk bakıyorlar ve buna göre tedavi oluyorsunuz ve dikkat ediyorsunuz. Şeker ola ola şeker yükleme testi yaptırmanızı tavsiye etmem. Metabolizmanız daha fazla bozulur