Sibelimm03 oğlum 4 aylıkken tatile gittik. Gitmeden Dr a danıştım, denize sokabilirsin. Sadece Öğlen güneşinden sakın demişti . Zaten küçük olduğu için sık sık emzirip bebek arabasında uyutuyordum. uyanık olduğu zamanlarda da Uv korumalı mayo , güneş kremi ve şapkayla 1 hafta boyunca bizimle beraber denize girdi ve gerçekten çok keyifliydi ☺️