Benimde aynı durumdayım bana iğne yazdı doktorum günde iki kez vurulunca üç dört gün rahat oluyorum fakat haftada bir migrenim tutuyor parol vs hiç banamisin demiyor gözlerimi acamaz oldum bu ikinci gebeliğim ilkinde yasamasigim herşeyi yaşıyorum resmen artık tükenmiş hissediyorum önce bulantı geçmeyen halzsilzik şimdi baş ağrısı ve 30 yaşında dış ağrısı eklendi buna bir haftadır dış ağrım da var annelik zor zanaat Rabbim şifa verisn kolaylaştırsin inşallah