nergis-3567 kızlar belimde aşırı ağrı var sizde de varmı ve doktora nezaman gitmeliyim sizce ben 2 aylık olunca gitmeyi düşünüyorum biraz korku da var endişeliyim aslında ilk gebelik değil 2 ama yinede andişeliyim siz ne düşünüyorsunuz bu konuda😍❤️🥹
YeniGelinMeselesi nergis-3567 Ay böyle başlığı görünce ilk öğrendiğim an geldi aklıma mercimekti o zaman benimkide şimdi kocaman oldu 35 haftya geldik 🥹 Sağlıkla gelsin minnoş 🌸 Bence 6.haftanda falan git sağlıklı gebelikmi vs bakılsın kalp atışını da duyabilirsin büyük ihtimalle