esty35 Ozlmcnn6 ben iş yerimle konuşup toplu değil de aylık olarak almak isteğimi söyleyecem öyle bir imkanınız varsa bence sizde sorun aylık olarak almak daha mantıklı bence :)
yeni-annelik Ozlmcnn6 bu izin ve ücretler tam olarak nasıl oluyor kaçıncı haftadan sonra izne çıkılabiliyor iş yerimde benden haber bekliyor ama bir bilgim yok maaşlar nasıl yatıyor ya da bu analık ücreti tam olarak ne bilen birileri yazarsa çok sevinirim
momofmychildren babyy__ ücret hesaplaması nasıl oluyor peki yatırılan prim üzerinden mi yoksa maaş üstünden mi hesaplanıyor
Rabiul babyy__ işten çıktınız mı ? Devam ediyor musunuz ? İznim bitince işten çıkmayı düşünüyorum para alabilir miyim acaba sorun yaşar mıyım
babyy__ Rabiul hayir cikmadim 6 aylik ucretsiz izin hakkimi kullaniyorum muhasebeciyim. Paranı aldıktan sonra işten çıkbilirain ama sgknin gözüne batarsan soruşturma acılır
Seyma-10 esty35 iş yeriyle alakası olan bi durum değil bu sgk yatırıyor ve iki parça da ilk ilk rapor başladığında 10 gün içinde digeride rapor bitince
esty35 Seyma-10 bizim kurumda isteyen personeller aylık olarak alabiliyor geçen gün konuştum daha. sgkya aylık olarak yatırılacak diye talimat veriyorlar
R_umeysa babyy__ rapor bitince iş yerine dönme şartı mı var? Bizim yerimize çalışan birini aldıkları için masıl olacak
Rabiul babyy__ 6 aylık süreçte ücretsiz izin de sgk mızı yatırıyorlar mı ? İş veren kabul etmez ise çıkış verirse izin bitikten sonra
safiyekoc Normal şartlarda sgk 2 postada yatırıyor, fakat iş yeriniz raporunuzu ay ay onaylarsa ücretinizi aylık da alabilirsiniz, yine de ilki için çocuğun sağlıklı olarak doğması şartı var
babyy__ Rabiul hayır maaş ve sgk yatmaz iş verenin kabul etmemeesi gibi bir lüksü yok kabul etmez çıkış verirse tazminat vermek zorunda. Raporunuz bittigi gün noterden dilekçeyle 6 aylık izninizi başlatın verin muhasebenize
babyy__ Rabiul eger kendin çıkış isyersen hiç bir hak alamazsın ayrıca sgk goze batarsan soruşturma başlatilir sadece dogum oarasi almak için yaptin die
Rabiul babyy__ peki 6 aylık izin başlattım istediğim zaman iptal ettirebilir miyim ? Belki 4. Ay da başka bir işe başvuru yapacağım , Paramı aldıktan ne kadar süre sonra işten çıksam mantıklı olur ? Eylülde senem geliyor 2 haftalık yıllık iznim olmuş oluyor onları kullanıp mı işten çıksam
babyy__ Rabiul başka bir işe giriş istedigin zaman zaten otomatikman kendin işi bırakmış oluyorsun her hangi bir hak talep edemezsin iş yerinden. Dedigim gibi artik eskisi gibi degil sgk çok inceliyor haklı bir gerekçe sunman gerek soruşturma açılıyor dogum parasinı almak için sgklı gösterdin kendini die sonrasın da o pqrayı faiziyle geri aliyorlar senden
Rabiul babyy__ zaten muhtemelen ben çıkacağım hem onlar beni bırakmak istemiyor hem iznim bitince hemen dönmemi istiyorlar bebeği bırakamam 2 aylık , bırakacak da kimsem yok zaten