Gezgin_anne12 21 haftalık hamileyim 2 gün çok net hissetmiştim dünden beridir hiç hissetmedim normal mi acaba yaşayan oldu mu 🥹
HelloooMomy Gezgin_anne12 Güç toplayıp daha kuvvetli hareketlerle sana dönecektir annesi içini ferah tut 🤭❤️ Bende 25+1im. İki gün önce aşırı hareketliydi noluyor dedim dün de çok sakindi 🥲 Dinleniyor bence. 🤭❤️
NM_mom Tabi canım ilk hissetmeleri düzenli olarak hissetmezsin zaten 2-2 buçuk haftaya daha net hissedersin👼🏼
Booksandcats Ben de 24+1 oldum dün hiç yerinde durmuyordu bugün de hiç hareket etmedi doktor 48 saat boyunca hissetmezsen tedirgin olabilirsin 48 saate kadar rahat ol dedi 48 saati de bekletmiyorlar zaten bazen çok uyuyorlar siz de tedirgin olmayın 😊