Asminlina tekrar baktirmaniza gerek yok doktorun çağırdı zamanda gidin. Belli bir süre sonra az artış oluyor betada belki o yüzden olmuştur tam bilemiyorum ben çünkü sadece 2 kere verdim 422 miydi neydi olduğunda doktor bırak kan vermeyi 1 hafta sonra kese görmeye gel demişti