Yarenbyz53 Yarın 39 haftalık olacağız karnımın yukarısı ağrıyor bebek baskı mı yapıyor acaba dün gece hiç uyuyamadım sürekli uyandım ağrıdan normal mi yaşayan var mı
Birmadamm66 Yarenbyz53 bende de aynısı oluyor özellikle akşam yemeğini yedikten sonra ağrısından duramıyorum