Kızlar herkese günaydınnnn. 🩷
Bu konu biraz kafamı karıştı açıkçası hepinize sormak istiyorum geçen haftalarda cinsiyeti öğrenmek için doktora gittim çok şükür bebeğimin durumu sağlıklı cinsiyeti kız oldu doktor dedi ki bebeğinin durumu her şeyi iyi kilosu da 1100 gram sizce ben mi yanlış anladım yoksa kilosu normal midir çünkü çocuğu olan birkaç arkadaşıma eltim’e falan sordum yok sen yanlış anlamışsındır çocuk dört aylıkken böyle kiloda olmaz falan dediler bayağı o kadar değildir dediler zaten öyle dedikleri günden sonraki gün de hasta oldum ağrımdan yerimden duramadım Bilgisi olan söyleyebilir mi acaba ?