GuzelMelegimm başlardayken sonlara özenmiyordum ama hamileliğin ilk trimesteri bitsin bir an önce diye gün sayıyordum mide bulantıları, kusmalar, iştahsızlık… şimdi 33teyim bu zamanı da seviyorum ama elbette en rahatı 2. Trimester 😅 sonlara doğru artık karnımda değil de yanımızda olsun heyecanı başladı bende