25 Nisanda fetal dna yaptırdım. Sonucu için arıyorum açan yok. Sistemde sonuç bu şekilde görünüyor. İstanbul’dan kalkıp gidicem sonuç çıkmıştır diye düşünüyorum 1 ayı geçti sonuçta. Siz sistemden bakmış mıydınız sonucunuz ne kadar zamanda çıkmıştı. Gidip rezil olmayayım oralarda.
