kdrt Kızlar Genital bölgemde siğil var, doktor gördü o da onayladı siğil olduğunu ama normal Doğuma engel değil, siğil için sezaryen yapamam diyor cıldıracagım. Ne hpv testi yaptı, ne smear. Direk dediği devlet hastanelerinde hpv normal Doğuma engel değil, yüzde 2lik bir risk teşkil ediyor o da cok düşük ihtimal. Ne yapacağım bilmiyorum ya 🥺
Chan kdrt Yüzde 10 bildiğim kadarıyla o risk ve evet, kale almıyorlar. Ben de gittiğimde çocuğumu riske atmam dersen özelde doğum yapacaksın demişti maalesef. Ayrıca o siğilin hpv içerip içermediğini test yapmadan bilemez ki?
mrsdoruk kdrt devlet hastanelerindeki doktorlar çok önemsemiyor ama özeldeki doktorlar da hamilelikte çıkarsa eğer sezaryene yönlendiriyorlar bebeği riske atmamak için eğer imkanın varsa bir de özel e gitmeni öneririm canım en azından için rahat etmiş olur
kdrt Chan anlamadım normal Doğum olsun diye nedir bu çaba? Çocuğuma bulaşsa kim verecek hesabını nasıl bi zihniyet ya
kdrt mrsdoruk zaten öyle düşünüyorum da suyuna baktı su an normal ama azalacak gibi düşünüyorum dedi, cuma tekrar bakacak eğer öyle olursa o durumdan ötürü sezaryen yapabilirim dedi