Cansu2233 sancılarını başı çekilebilir oluyor kafandan diyorsun ki hallederim ya bunu falan sonra vakit geçtikçe rahim ağzı genişlemesi cok yavaş hele ki ilk doğumsa sanki saat geçmiyor bir dk öyle uzun geliyor ki insana şiddet git gider artıyor o anki acı ile asla bir daha doğurmam vs diyorsun her anne gibi 😃 neyse bebek cıkış anı zaten Allahlık ne ıkınmaktan haberin oluyor ne başka bir sey öyle zorluyorsun işte doğru ıkınıp ıkınmadıgını bilmeden ama cıkınca bebek gerçekten bir rahatlama oluyor birde dikiş kısmı var o biraz acıtıcı oluyor dikiş az sa sorun yokta cok sa işte o biraz acıtıcı zaten aç ve susuz şekilde sancı cekiyorsun doktor yemek yemek ve içmek yasak diyor olsa bir ameliyat için yorgun ve bitkin düşüyorsun doğumun sonuna doğru bebeği görünce ama bir enerji geliyor insana o an kendini bırakıp bebek iyi mi hersey yolunda mı sorusu sorarken buluyor insan kendini 🫠