Yaprakdokumuseverr Cansu2233 ilk hamileliğimde gece 3:30 du uykuda işiyorum sandım sonra tutamayınca anladım. Baya bardaktan boşalırcasına geldi çünkü. Şimdi 2.yi bekliyorum bakalım.