MHA Merhaban, sigortalı çalışan annelerin yasal haklarını bilen var mı? Doğumdan sonra nerelere başvurulmalı?
Zeynt Hafta da çalışabilir / çalışamaz raporu alıyorsunuz bunu çalıştığınız kuruma veriyorsunuz sonra en fazlaaa 37. Haftaya kdr çalışabiliyorsunuz doğumdan önce ve doğumdan sonra toplam da 16 hafta rapor alma hakkınız var ve bu doğum gerçekleştikten sonra rapor ücreti yani iş göremezlik ödeneği olarak size yatırılıyor sgk tarafından… aile sosyal hizmetlere de doğum gerçekleştikten sonra başvuru yaptığınızda 300 tl doğum parası 857 tl de süt parası bir defaya mahsus olmak üzere yatırılıyormuş yaşadığınız şehrin belediye de bebek ürünleri paketi verebiliyormuş benim bildiklerim bunlar eksik ya da yanlış bilgi varsa düzeltiniz :)