Iremaydmrr Kızlar doktorum kan sulandırıcı ilaç iğne birşeyler yazmış evim sağlık ocağına çok uzak bunu belirttiğim halde gidiceksin diyor malesef gidemeyeceğim sizlerde sezeryandan sonra iğnelerinizi vurdunuz mu olmayan yada yaptırmayan varmı?
KuzeyinAnnesi10 Iremaydmrr bana hiç böyle bişey vermediler ama durumunuz farkı oalabilir veridlerse ihtiyaç vardır. Kendinizi vurabilrisiniz çok kolay bı igen eşime falan hep ben vurdum kan sulandırıcı koldan sirke batira bilirsiniz baldır kısmından internetten bakın vurulacak yer gösteriliyor küçücük iğne ucu var zaten .