Çatlak genetik bişi. Mesela bizde kimsede olmadı. Ama benim popomda ortaokul zamanında oldu neden bilmem 😅
Hani sana belki önizleme olur diye yazdım. Annen de ablanda fln nasıldı durum gibi
İnanılmaz araştırmacı bir insanım. Tüm araştırma sonunda “Lierac gel” eşsiz. Ve bir de “Clarins Clr Tonic Body” bu ikisi mük ✨
Ayrıca erken bence şu an bol bol neme ihtiyacın var hepimizin. Bu da su ve güzel nemlendirici demek. Bunun içinde hem ekonomik hem de vegan “Dalan hızlı emilen krem” (internetten alırken satıcıya dikkat edin fake ürün olmasın) muhteşem bir krem. Ben şampuan, duş jeli ve saç kremi ne varsa Dalan kullanıyorum. Vegan ve ekonomik miss gibi de.
Ayrıca yine ekonomik çatlak kremi için “bio oil” ya da “mustela çatlak öncesi yağ” erkenden başlamak için bunlar iyi bir tavsiye.
Ayrıca arkadaşlar üzüm çekirdeği yağını da önerdiler. Buraya girmeyeceğim. Yağlar konusu çok uğraştırıcı. Bunun araştırması bence kişisel. Mesela tatlı badem yağı? Tüylere de iyi geliyor. Ama çatlağa da. İki ucu … 😅😅
Saygılar 💖