Turkan2416 doktoruna bağlı canım o bende Nilüfer doruk hastanesine Melike yıldırıma gidiyorum çok memnunum sezeryan olmak istediğimi söyledim kararı bana bırakmıştı zaten doğuma eş giriyor mu diye sordum normal olsaydın alırdım eşini ama sezeryanda maalesef ben doğru bulmuyorum dedi bende ısrar etmedim 31 haftalığım erken doğum riskim var gebeliğin başından beri de riskliyim 8 aydır hiç dışarı bile çıkmadım ayağa kalkmamam gerekiyor çok güzel ilgileniyor sanki yollardır daimi hastasıymışım gibi aşırı güzel yüzlü ve çok kibar biri tüm korkularımı bu doktorla yendim asla kötü olumsuz şeyler söylemiyor kötü bir durum görse bile sakin sakin korkutmadan anlatıp direk çözüm odaklı konuşuyor