Sevilay07 psikolojik olarak anne adayı ve çevresindekiler cok önemli. Hamileliğin anne adayının karşısına neler cikarabilecegini ne doktorlar ne başkaları bilemez. Biraz maneviyatı güçlendirmek, kendine güvenmek ve her an iyiyi düşünerek iyiyi çağırmak gerek. Dedim ya gebeliği sonlandırmak istemeyebilir anne adayı fakat doğum sonrasına da en başta kendini ve ailesini hazırlamak adına bebeğinin sağlık durumunu bilmek en doğal hakkı. Sizin dediğiniz biraz da şuna denk geliyor. Doktor kontrolüne gitmek gereksiz o da para tuzağı. Çünkü o haftanın değerlerine bakıyor kalp atışı hareketi vs. Ya kötü bisey söylerse doktor? Tıbbın gün geçtikçe daha da iyiye ve ileriye gittiği ülkemizde niye nimetlerinden faydalanmak istemez ki insan? Güvenmek gerek, önce Yaradana sonra kuluna..