Betuls taşınma durumumuz olduğu için bebek odası takımı almadım. Bebek odasına refakatçi koltuğu, 2park yatak ve halı aldık sadece. Duvarlara sticker yapıştırdık hayvanlar, ağaçlar, rengarenk duvarlar :) park yatakların birini kurduk ilk zamanlar birlikte yatmaları için. Diğerini ihtiyaç olursa açacağız. Yatak odasının mahremiyetinin bozulmaması adına yatak odasına beşik kurmayı düşünmüyorum. Agladiklari zaman evde olan kim varsa yanlarına girecek çünkü bakmak için ya da uyurken görmek için girilecek. Gardrop ihtiyacım yoktu 2 tane gardrobum vardı zaten Bi tanesini bebeklerimiz için düzenledik. İkizlerde bebekler kendilerine gelene kadar fazla masraf yapmaya gerek yok diye düşünüyorum mobilya olarak. Bir de kendi eviniz olmadığı sürece taşındık a yipranacak şeylere fazla para vermek günümüz şartlarında saçma geliyor. Geleceklerine yatırım yapmak daha mantıklı :)