miniiiikfasulye Böyle bir durum yaşayan varmı düzelir mi 2 hafta boyunca aşırı yoğunum dinlenme gibi sansim hiç yok Çok vicdan yapıyorum inşallah düzelir 28 haftaya kadar çıkıyormuş genelde ilk defa böyle bir durumla karşılaştım 2 Ci gebelik ne önerirsiniz
Eko93 miniiiikfasulye 20. Haftamdanbana da oyle demişti doktor. 28e kdr çıkar demişti. 24 25 gbi benmki çıkmıştı
Gamzeramo miniiiikfasulye Ben yasadim canim 29.cu haftamdada doğum yaptım çünkü doğum kanali tamamen kapanmisti insallah sizinki cikar dinlenin bol bol
Ketii miniiiikfasulye benim de detaylı ultrasonda aşağıda olduğu söylendi. Son doktor kontrolümde hala aşağıdaydı. 28 haftalık oldum .
miniiiikfasulye Gamzeramo ben bide bebeği çok aşağıda his ediyorum Sizinde öyle miydi bugün sağlık ocağı direk göbeğimde ararken bulamadı ben dedim aşağı indirin diye baya aşağıda dediler 😥
Gamzeramo miniiiikfasulye evet asagidaydi sanki böyle heran alttan cikcak gibi hissediyodum 1 hafta sonrasinda da kanamam basladi durmaynca sezeryana alindim
miniiiikfasulye Gamzeramo Hayırlısı ya inşallah sizin yaşadığınızi yaşamam sizde sağlıcakla büyütün inşallah 💕
Gamzeramo miniiiikfasulye inşallah canım cok zor bi süreç anne olmak kolay degilmis ilk öğrendiğim buydu dikkat et kendine bol bol dinlen