Merhaba kızlar biseey sorucam 🤦 12 haftalık hamileyim ve bir kaç gündür bariz bebek tekmesi hissediyorum yani bagirsak hareketiyle alakası yok
Bu üçüncü gebelihim ama diğerlerinde de 12 haftda hissetmeye basldim ama tekme gibi değil gibiydi böyle kayma gibiydi 😂
Ya bide bu bebek şimdi tam olarak hala asagida mi onu merak ediorum sizlerinde basina böyle bişey geldi mi