Dahianne
Merhaba bende fethiyedeyim imkanın varsa devlet hastahanesine gitme hiç ben bir kere gittim bi daha tövbe dedim. Esnafa git acil girişte ücret amıyolar zaten dünde erol bey nöbetciydi akşam çok iyi bi doktordur. Benimde doktorum. Hamileliğimin başında kaç kere kanamam oldu her yazdığımda hastahanede olmasa bile uçarak geldi saolsun. Gece gündüz ne kafama takılırsa sorup cevap alıyorum. Bi hastasıyla minimum 20 dakika ilgileniyo. Devlette böyle bişi yok sürüyle odaya alıyolar. Durumum yok diyosan da seydikemer devlet hastahanesine git. Ama fethiye devlet hastahanesine Allah düşürmesin gerçekten.