emel16 32+ Lara geçtiğinde Alman gerekiyor. Ben tam 32+0 da almıştım. Insan kaynaklarına da o hafta versen iyi olur çok acelesi yok çünkü zaten hastane direk işliyormuş onu sisteme. IK ekstra bişey yapmıyormuş sadece dosyamıza koyuyormuş. Bana bu şekilde tarif etmişlerdi ☺️