Maviniz Kızlar iyi geceler🪷 8 haftalik hamileyim aylık olarak hesaplayamiyorum. Aylık olarak hesaplayamadigimdan doğumum da hangi aya geldiğini bulamıyorum.
Freefam Maviniz bir ay 4 hafta ben ona gore hesapliyorum 7 haftaysa 2. Ayin icindeyiz diyorum 8 haftaysa 2 aylik diyorum suan 10. Haftayiz 3. Aya girdik diyorum 😬
myavocado Maviniz şimdi bir hafta 7 gün ya 8 hafta 56 gün, 8+1=57 gün. Bir ay da 30 gün. Dolayısıyla 2 ay=60 gün. Siz 57 günlük hamilesiniz, 3 gün sonra 60 gün olduğunda, 2. ayınızı bitirmiş olacaksınız.
Maviniz Freefam bu ayın ortasında 6 haftaliktim son adetim 4 Nisan’da nisandan mi hesaplamaliyim yoksa mayıstan mi
Gizem9688 Freefam ben de valla. Su an 26+4 üm. 6.5 aylık diyorum. 28 de 7 dicem 😂 hic ugrasamam. Sorana 10 aylikken dogurcam ben diyebilirim maksimum 😂😂
Tutaste_ Bende oyle bi ay 4 haftaysa 20. Haftadayim suan 5. Aydayim diyorum ama hesaplayinca ekimde olcak dogum kasimda cikiyor 😀😀😀