Melliisaa Gebeligimin ilk haftalarinda ölçüm yaptığımda 10/7-12/7 gösteriyordu ama 16. Haftadan sonra anı baş ağrısı ve burun kanamasiyla ölçüm yaptım 14/8 olmuştu doltorum idrar testi istedi ve eser miktarda tansiyon çıktı. 14′ü gördüğün gibi haberim olsun demişti. Birkaç gündür baş ağrısıyla kendini belli eden tansiyon yüksekliğim var 14/8 v.s oluyor bu değer de bile baş agrimdan gözlerimi açamıyorum. Doktorum da birkaç gün düzenli ölçüm yap,takip et dedi ona göre ilaç verir mi vermez mi bilmiyorum