Bugün 37 haftalıktim doktorum tam 38 de alalım dedi 7 hazirana denk geliyor ilk kızım 8 haziran doğumlu istemedim aynı gün olsun farklı tarihler olsun istedim üçüncü sezaryenim biraz korku var heyecan baya var ufak tefek eksikleri kaldı onlar da gelince haftasonu hastane çantasını hazırlayacağım inşallah Allah herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin🩷