Arkadaşlar geceleri ayağımın altında kaşıntı yanma ve şiddetli bir ağrı oluyor sadece geceleri gündüzleri bir sıkıntım yok Ve son yaptırdigim testte tahlil düşük gelmiş buna benzeyen problem yaşayanlar var mı ne yaptınız öneriniz var mı 29 haftalık Gebeyim